субота, 26 квітня 2014 р.

Big Bo

Я впізнала тебе ще з ескалатора, що підіймав мене в зал очікування внутрішніх рейсів. Ти сидів такий великий і смішний в тій шапці. Нас чекав політ в столицю. А потім в ще одну. В літаку нам попалися полярні місця А-F. І нікого поміж. Ти виглядав дуже безтурботним, хоч тепер я знаю, що то було не так. А я намагалася запакувати всі трабли, які завжди ясно читабельні на виразі мого обличчя, в маленьку коробочку і залишити її десь понад хмарами. Я читала. З твого полюсу почулося моє ім'я. Я повернула голову - ти усміхнувся і кинув мені цукерку. Я усміхнулася. Тоді я зрозуміла, що ти крутий чувак!
Тримайся там, Фаш! І Карабах і Грузія біля твоїх ніг! І Путін все ще х**ло:) і вибач! наступного разу я обов'язково вислухаю ту історію про москаля. В ідеалі десь в Яремче :)
Попутного вітру на кавказьких дорогах! Слава Україні!

Немає коментарів:

Дописати коментар