неділю, 30 березня 2014 р.

найбільше хобі моєї мами



деколи кажу Наті: розумієш, навіть коли я не погоджуюся з її точкою зору, знаю, що вона сама не до кінця з нею погоджується, навіть коли її аргументи слабкі і вона про це знає, все одно мене давить її думка! А знаєш чому? Бо все одно вона мені авторитет!

 а Ната мені: та вона мені авторитет, що про тебе казати!

Мама дуже талановита жінка.
Вона вишиває. Шиє. Вміло керує колективом. Дає безцінні поради. Розуміє.

Але є в неї одне найбільше хобі - вирішувати проблеми інших. Інколи вона переймається ними більше, ніж самі творці тих проблем. Жартую нині: мам, добре, що Бог тобі хоч трохи проблемних родичів послав, а то чиїми б проблемами ти переймалася:)
Шкода, що вони не цінують. Але мама б все одно продовжувала, навіть якби вони не цінували ще більше.

А ще вона сьогодні сама витягнула ту мальовану закордонну тарілку. Я прийшла на кухню і так здивовано дивлюся як вона стоїть на столі. Мама чітко читає на моєму лиці то запитальне задивування (вона  все і завжди і постійно чітко читає на моєму лиці) і каже: будемо сьогодні з неї їсти.

Мама:)

Немає коментарів:

Дописати коментар