неділя, 30 березня 2014 р.

лимонне дерево

мені було 4, коли ми переїхали. той день я вважаю закінченням свого дитинства.


мама принесла лимони. мені попалася кісточка. мама каже: посади. в тебе легка рука. що не запхаєш в землю, все росте.
посадила. продзьобався пагінець. почало рости деревце. росло як Антонич і його трава. а разом з ним і я.
виросло більше за мене. а які воно мало запашні листочки! я сиділа мала під ним і нюхала.  і знаєте що? я вірила, що ще трошки воно підросте і виростуть лимони. що почне плодоносити.


але дерево захворіло. листки втратили запах, стали липкими, почали скручуватися і опадати. а позаду були поцятковані чорними плямами.

ми його лікували. але.

загинув мій лимон.

а потім мама сказала, що воно не могло плодоносити. бо для цього треба щепити дерево.

тоді він загинув вдруге і назавжди.

записала в нотатці  "лимонне дерево", щоб не забути написати про нього нині. а телефон мене виправив: "лимон не дерево". отак от.

Немає коментарів:

Дописати коментар