суботу, 2 серпня 2014 р.

ММХ [ мій міжнародний холодильник]



Незвично і сумно мати в холодильнику кожен овоч, фрукт, продукт іншого походження.


Сир французький. Такий французький. Трикутно гострий і покритий плісінню. Не хочу мати справи з трикутниками, окрім як сир і купальник triangl

Манго пакистанське. М'яке і ніжне. Соковите. Скромне. Дешеве. Доступне. Не проїдається.

Новозеландське масло. Називається "якір". Смачне-смачне. Ніби опустило свій якір в дитинство і витягнули трохи смаку звідти.

Американське яблуко. Ідеальне. Марковане. Блискуче. Як американська усмішка. Смачне? Штучне.

Індійські банани. Трансцендентні.

Голандські помідори. Смачні, якісні, дорогі.

Іранські огірки. Напівсмачні. Худі. Інколи трохи підсохлі. Нещасні. Дешеві.

Австралійська капуста. Смачна, далека, біла.

Турецькі сухофрукти. Налиті смаком і сонцем, гарні, лискучі, соковиті. Сильний і справжній їх смак, аж хочеться йому повірити.

Йогурт Місцевий. Знежирений, загущений, без солі чи цукру. Чистий і прямий на смак.

Знаєш, коли я думаю про країни, з яких вони приїхали, мені згадуються мої дні там, або ж люди.

А, ще є персик. Я не знаю який він. Він з України.



Немає коментарів:

Дописати коментар