вівторок, 13 травня 2014 р.

уяви драконів

є такі моменти, в які ти вмієш знаходити відповіді. не треба входити в стан холотропу чи медитації. просто зловити момент.
з музикою так є.
уяви драконів. вони співають про Амстердам. знову уяви драконів. тепер вони кажуть, що тут надто радіоактивно. брешуть :) бо на той раз ми гнали свого прокатного арабського автомобіля  в горах Кавказу. і радіо поводилось пасивно. а ти казав, що дуже любиш уявляти драконів. дівчатка співали Шакіру на задньому сидінні. ми рухалися до нічного міста в вогнях. я втомлено тицяла не на ту вулицю на карті і ми кружляли ще хвилин 15.
в той вечір все починалося. а щось і закінчувалося.
 і я уявляла драконів. тоді вони казали, що треба в Амстердам. і просили пробачити брехню.
 уявні дракони мені розповіли про Амстердам тоді, коли ти збирав там урожай. він був останній. далі наступить голод. ти знав? а мені розказали дракони.

і тут саме зараз він мені співає з того ж Амстердама, що Ah la la la la la la life is wonderful. вірити?

Немає коментарів:

Дописати коментар